اعتبارات زندِسک#
میتوانید از این اعتبارات برای احراز هویت نودهای زیر استفاده کنید:
پیشنیازها#
- حساب کاربری Zendesk ایجاد کنید.
- برای احراز هویت با توکن API، دسترسی به توکن در مرکز مدیریت فعال کنید، در بخش برنامهها و افزونهها > APIها > APIهای Zendesk.
روشهای پشتیبانیشده برای احراز هویت#
- توکن API
- OAuth2
منابع مرتبط#
برای اطلاعات بیشتر در مورد سرویس، به مستندات API Zendesk مراجعه کنید.
استفاده از توکن API#
برای پیکربندی این اعتبارات، نیاز دارید به:
- زیر دامنه: زیر دامنه Zendesk شما قسمت بین
https://
و.zendesk.com
در URL است. به عنوان مثال، اگر URL Zendesk شماhttps://n8n-example.zendesk.com/agent/dashboard
باشد، زیر دامنهn8n-example
است. - یک آدرس ایمیل: آدرس ایمیلی که برای وارد شدن به Zendesk استفاده میکنید را وارد کنید.
- یک توکن API: برای ساختن توکن API در بخش برنامهها و افزونهها > APIها > API Zendesk، مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر، به توکن API مراجعه کنید.
استفاده از OAuth2#
برای پیکربندی این اعتبارات، نیاز دارید به:
- یک شناسه کلاینت: زمانی که یک کلاینت OAuth جدید ایجاد میکنید، این شناسه تولید میشود.
- یک رمز کلاینت: زمانی که یک کلاینت OAuth جدید ایجاد میکنید، این رمز تولید میشود.
- زیر دامنه Zendesk: قسمت بین
https://
و.zendesk.com
در URL است. مثلا اگر URL Zendesk شماhttps://n8n-example.zendesk.com/agent/dashboard
باشد، زیر دامنهn8n-example
است.
برای ایجاد یک کلاینت OAuth جدید، به بخش برنامهها و افزونهها > APIها > API Zendesk > کلاینتهای OAuth بروید.
از این تنظیمات استفاده کنید:
- URL ریدایرکت OAuth را از n98n کپی کنید و آن را به عنوان آدرس ریدایرکت در کلاینت OAuth وارد کنید.
- شناسه یگانه کلاینت Zendesk را کپی کنید و آن را به عنوان شناسه کلاینت n8n وارد کنید.
- رمز را از Zendesk کپی کنید و آن را به عنوان رمز کلاینت n8n وارد کنید.
برای اطلاعات بیشتر، به ثبتنام برنامه خود در Zendesk مراجعه کنید.