پرش به محتویات

نود Zendesk#

از نود Zendesk برای خودکارسازی کارها در Zendesk و اینتگریشن‌ Zendesk با برنامه‌های دیگر استفاده کنید. n98n از قبل پشتیبانی داخلی از مجموعه وسیعی از ویژگی‌های Zendesk دارد، از جمله ساختن و حذف بلیط‌ها، کاربران، و سازمان‌ها.

در این صفحه، لیستی از عملیات‌هایی که نود Zendesk پشتیبانی می‌کند و لینک‌هایی به منابع بیشتر خواهید یافت.

Credentials

برای راهنمایی در مورد تنظیم احراز هویت، به مدارک ورود به Zendesk مراجعه کنید.

این نود می‌تواند به عنوان ابزاری هوشمند مورد استفاده قرار گیرد

این نود می‌تواند برای افزایش قابلیت‌های یک عامل هوشمند مورد استفاده قرار گیرد. هنگام استفاده به این صورت، بسیاری از پارامترها به طور خودکار تنظیم می‌شوند، یا با اطلاعاتی که توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شود - برای اطلاعات بیشتر در مستندات پارامترهای ابزار هوشمند آشنا شوید.

اکشن‌ها#

  • بلیط
  • ساخت بلیط
  • حذف بلیط
  • دریافت بلیط
  • دریافت همه بلیط‌ها
  • بازیابی بلیط تعلیق‌شده
  • به‌روزرسانی بلیط
  • فیلد بلیط
  • دریافت یک فیلد بلیط
  • دریافت کلیه فیلدهای سیستم و سفارشی بلیط
  • کاربر
  • ایجاد کاربر
  • حذف کاربر
  • دریافت کاربر
  • دریافت همه کاربران
  • دریافت سازمان‌های مربوط به کاربر
  • دریافت داده‌های مرتبط با کاربر
  • جست‌وجوی کاربران
  • به‌روزرسانی کاربر
  • سازمان
  • ایجاد سازمان
  • حذف سازمان
  • شمارش سازمان‌ها
  • دریافت یک سازمان
  • دریافت همه سازمان‌ها
  • دریافت داده‌های مرتبط با سازمان
  • به‌روزرسانی سازمان

قالب‌ها و نمونه‌ها#

Browse Zendesk integration templates, or search all templates

چه کار کنید اگر عملیات شما پشتیبانی نمی‌شود#

اگر این نود عملیات مورد نظر شما را پشتیبانی نمی‌کند، می‌توانید از نود درخواست HTTP برای فراخوانی API سرویس استفاده کنید.

شما می‌توانید از اعتبارنامه‌ که برای این سرویس اضافه کرده‌اید در نود درخواست HTTP استفاده کنید:

  1. در نود درخواست HTTP، گزینه احراز هویت > نوع اعتبارنامه‌ از پیش تعیین شده را انتخاب کنید.
  2. سرویس مورد نظر برای کانکشن را انتخاب کنید.
  3. اعتبارنامه‌ خود را انتخاب کنید.

برای اطلاعات بیشتر به عملیات API سفارشی مراجعه کنید. ```