اطلاعات ورود به Mailjet#
شما میتوانید از این اطلاعات برای احراز هویت نودهای زیر استفاده کنید:
پیشنیازها#
یک حساب Mailjet ایجاد کنید.
روشهای احراز هویت پشتیبانیشده#
- کلید API ایمیل: برای استفاده با API ایمیل Mailjet
- توکن پیامک: برای استفاده با API پیامک Mailjet
منابع مرتبط#
برای اطلاعات بیشتر درباره هر سرویس، به مستندسازی API ایمیل Mailjet و مستندسازی API پیامک Mailjet مراجعه کنید.
استفاده از کلید API ایمیل#
برای پیکربندی این اطلاعات، نیاز دارید به:
- یک کلید API: کلیدهای API را در صفحه مدیریت کلیدهای API در حساب Mailjet خود مشاهده و تولید کنید.
- یک کلید مخفی: کلیدهای مخفی API خود را در صفحه مدیریت کلیدهای API در حساب Mailjet خود مشاهده کنید.
- اختیاری: انتخاب کنید که از حالت Sandbox برای تماسهایی که با این اطلاعات انجام میشود، استفاده کنید. هنگامی که فعال است، تمامی تماسهای API از حالت Sandbox استفاده میکنند: API پیامها را تایید میکند اما پیامهای واقعی ارسال نمیشود. این میتواند برای رفع اشکال پیامهای خطای payload مفید باشد بدون اینکه پیامها را واقعاً ارسال کنید. برای اطلاعات بیشتر، به مستندسازی حالت Sandbox در Mailjet مراجعه کنید.
برای این اطلاعات، میتوانید از یکی از موارد زیر استفاده کنید:
- کلید و کلید مخفی اصلی Mailjet
- کلید و کلید مخفی حساب فرعی
برای راهنماییهای دقیق در افزایش کلیدهای API، به مستندسازی چگونه یک حساب فرعی (یا کلید API اضافی) بسازیم مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره حسابهای فرعی Mailjet و زمان مناسب برای استفاده از آنها، به صفحه Subaccounts چیست و چگونه به من کمک میکند؟ مراجعه نمایید.
استفاده از توکن پیامک#
برای پیکربندی این اطلاعات، نیاز دارید به:
- یک توکن دسترسی: یک توکن جدید از داشبورد پیامک Mailjet تولید کنید. برای راهنمای گامبهگام، به راهنمای شروع سریع API پیامک مراجعه کنید.