اعتبارنامههای Customer.io#
میتوانید از این اعتبارنامهها برای احراز هویت نودهای زیر با Customer.io استفاده کنید.
پیشنیازها#
یک حساب کاربری در Customer.io ایجاد کنید.
روشهای احراز هویت پشتیبانیشده#
- کلید API
منابع مرتبط#
برای اطلاعات بیشتر درباره سرویس، به مدارک API خلاصه Customer.io مراجعه کنید.
برای مرجع کامل هر API، به مستندات API پیگیری و مستندات API برنامه مراجعه نمایید.
استفاده از کلید API#
برای پیکربندی این اعتبارنامه، به موارد زیر نیاز دارید:
- کلید API پیگیری: برای استفاده با API پیگیری در مسیر
https://track.customer.io/api/v1/
. در قسمت سوالات متداول زیر، جزئیات بیشتر آورده شده است. - منطقه شما: Customer.io از سابدامینهای مختلف API بسته به منطقهای که انتخاب میکنید، استفاده میکند. گزینهها شامل موارد زیر است:
- منطقه جهانی: آدرسهای پیشفرض برای هر دو API را نگه میدارد؛ مناسب برای استفاده در تمامی کشورهای/مناطق غیر اتحادیه اروپا.
- منطقه اتحادیه اروپا: سابدامین API پیگیری را به
track-eu
و سابدامین API برنامه را بهapi-eu
تغییر میدهد؛ تنها در صورتی از این گزینه استفاده کنید که در منطقه اتحادیه اروپا باشید. - شناسه سایت پیگیری: برای استفاده همراه با کلید API پیگیری نیاز است.
- کلید API برنامه: برای استفاده با API برنامه در مسیر
https://api.customer.io/v1/api/
. در قسمت سوالات متداول، جزئیات بیشتر آورده شده است.
برای دستورالعملهای ایجاد هم کلیدهای API پیگیری و هم کلیدهای API برنامه، به مدارک مدیریت اعتبار API و حسابهای کاربری مراجعه کنید.
چرا نیاز به کلید API پیگیری و کلید API برنامه دارید؟#
Customer.io دو نقطه انتهای API متفاوت دارد و هر کدام به صورتی کمی متفاوت کلیدها را تولید و ذخیره میکند:
- API پیگیری در مسیر
https://track.customer.io/api/v1/
- API برنامه در مسیر
https://api.customer.io/v1/api/
API پیگیری نیازمند شناسه سایت پیگیری است؛ API برنامه این نیاز را ندارد.
بر اساس عملی که میخواهید انجام دهید، n98n از کلید API صحیح و endpoint مربوطه استفاده میکند.