پرش به محتویات

اعتبارنامه‌های Customer.io#

می‌توانید از این اعتبارنامه‌ها برای احراز هویت نودهای زیر با Customer.io استفاده کنید.

پیش‌نیازها#

یک حساب کاربری در Customer.io ایجاد کنید.

روش‌های احراز هویت پشتیبانی‌شده#

  • کلید API

منابع مرتبط#

برای اطلاعات بیشتر درباره سرویس، به مدارک API خلاصه Customer.io مراجعه کنید.

برای مرجع کامل هر API، به مستندات API پیگیری و مستندات API برنامه مراجعه نمایید.

استفاده از کلید API#

برای پیکربندی این اعتبارنامه‌، به موارد زیر نیاز دارید:

  • کلید API پیگیری: برای استفاده با API پیگیری در مسیر https://track.customer.io/api/v1/ . در قسمت سوالات متداول زیر، جزئیات بیشتر آورده شده است.
  • منطقه شما: Customer.io از ساب‌دامین‌های مختلف API بسته به منطقه‌ای که انتخاب می‌کنید، استفاده می‌کند. گزینه‌ها شامل موارد زیر است:
  • منطقه جهانی: آدرس‌های پیش‌فرض برای هر دو API را نگه می‌دارد؛ مناسب برای استفاده در تمامی کشورهای/مناطق غیر اتحادیه اروپا.
  • منطقه اتحادیه اروپا: ساب‌دامین API پیگیری را به track-eu و ساب‌دامین API برنامه را به api-eu تغییر می‌دهد؛ تنها در صورتی از این گزینه استفاده کنید که در منطقه اتحادیه اروپا باشید.
  • شناسه سایت پیگیری: برای استفاده همراه با کلید API پیگیری نیاز است.
  • کلید API برنامه: برای استفاده با API برنامه در مسیر https://api.customer.io/v1/api/. در قسمت سوالات متداول، جزئیات بیشتر آورده شده است.

برای دستورالعمل‌های ایجاد هم کلیدهای API پیگیری و هم کلیدهای API برنامه، به مدارک مدیریت اعتبار API و حساب‌های کاربری مراجعه کنید.

چرا نیاز به کلید API پیگیری و کلید API برنامه دارید؟#

Customer.io دو نقطه انتهای API متفاوت دارد و هر کدام به صورتی کمی متفاوت کلیدها را تولید و ذخیره می‌کند:

API پیگیری نیازمند شناسه سایت پیگیری است؛ API برنامه این نیاز را ندارد.

بر اساس عملی که می‌خواهید انجام دهید، n98n از کلید API صحیح و endpoint مربوطه استفاده می‌کند.