پرش به محتویات

مستندات نود Zoho CRM#

از نود Zoho CRM برای اتوماسیون کار در Zoho CRM و یکپارچه‌سازی Zoho CRM با برنامه‌های دیگر استفاده کنید. n98n از پشتیبانی داخلی برای مجموعه گسترده‌ای از ویژگی‌های Zoho CRM، از جمله ایجاد و حذف حساب‌ها، تماس‌ها و معاملات، برخوردار است.

در این صفحه، لیستی از عملیات‌هایی که نود Zoho CRM پشتیبانی می‌کند و لینک‌های به منابع بیشتر را خواهید یافت.

اعتبارنامه‌ها

برای راهنمایی در زمینه راه‌اندازی احراز هویت، به اعتبارنامه‌های Zoho CRM مراجعه کنید.

این نود می‌تواند به عنوان ابزاری هوشمند مورد استفاده قرار گیرد

این نود می‌تواند برای افزایش قابلیت‌های یک عامل هوشمند مورد استفاده قرار گیرد. هنگام استفاده به این صورت، بسیاری از پارامترها به طور خودکار تنظیم می‌شوند، یا با اطلاعاتی که توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شود - برای اطلاعات بیشتر در مستندات پارامترهای ابزار هوشمند آشنا شوید.

اکشن‌ها#

  • حساب
  • ایجاد حساب کاربری
  • ایجاد یک رکورد جدید، یا بروزرسانی رکورد فعلی اگر از قبل وجود داشته باشد (upsert)
  • حذف حساب کاربری
  • گرفتن یک حساب کاربری
  • گرفتن همه حساب‌ها
  • بروزرسانی حساب کاربری
  • تماس
  • ایجاد تماس
  • ایجاد یک رکورد جدید، یا بروزرسانی رکورد فعلی اگر از قبل وجود داشته باشد (upsert)
  • حذف تماس
  • گرفتن یک تماس
  • گرفتن همه تماس‌ها
  • بروزرسانی تماس
  • معامله
  • ایجاد معامله
  • ایجاد یک رکورد جدید، یا بروزرسانی رکورد فعلی اگر از قبل وجود داشته باشد (upsert)
  • حذف معامله
  • گرفتن یک معامله
  • گرفتن همه معاملات
  • بروزرسانی معامله
  • فاکتور
  • ایجاد فاکتور
  • ایجاد یک رکورد جدید، یا بروزرسانی رکورد فعلی اگر از قبل وجود داشته باشد (upsert)
  • حذف فاکتور
  • گرفتن یک فاکتور
  • گرفتن همه فاکتورها
  • بروزرسانی فاکتور
  • رهبری (لیڈ)
  • ایجاد لید
  • ایجاد یک رکورد جدید، یا بروزرسانی رکورد فعلی اگر از قبل وجود داشته باشد (upsert)
  • حذف لید
  • گرفتن یک لید
  • گرفتن همه لیدها
  • دریافت فیلدهای لید
  • بروزرسانی لید
  • محصول
  • ایجاد محصول
  • ایجاد یک رکورد جدید، یا بروزرسانی رکورد فعلی اگر از قبل وجود داشته باشد (upsert)
  • حذف محصول
  • گرفتن یک محصول
  • گرفتن همه محصولات
  • بروزرسانی محصول
  • سفارش خرید
  • ایجاد سفارش خرید
  • ایجاد یک رکورد جدید، یا بروزرسانی رکورد فعلی اگر از قبل وجود داشته باشد (upsert)
  • حذف سفارش خرید
  • گرفتن یک سفارش خرید
  • گرفتن همه سفارش‌های خرید
  • بروزرسانی سفارش خرید
  • پیشنهاد قیمت
  • ایجاد یک پیشنهاد قیمت
  • ایجاد یک رکورد جدید، یا بروزرسانی رکورد فعلی اگر از قبل وجود داشته باشد (upsert)
  • حذف پیشنهاد قیمت
  • گرفتن یک پیشنهاد قیمت
  • گرفتن همه پیشنهادات قیمت
  • بروزرسانی پیشنهاد قیمت
  • سفارش فروش
  • ایجاد سفارش فروش
  • ایجاد یک رکورد جدید، یا بروزرسانی رکورد فعلی اگر از قبل وجود داشته باشد (upsert)
  • حذف سفارش فروش
  • گرفتن یک سفارش فروش
  • گرفتن همه سفارش‌های فروش
  • بروزرسانی سفارش فروش
  • فروشنده
  • ایجاد فروشنده
  • ایجاد یک رکورد جدید، یا بروزرسانی رکورد فعلی اگر از قبل وجود داشته باشد (upsert)
  • حذف فروشنده
  • گرفتن یک فروشنده
  • گرفتن همه فروشندگان
  • بروزرسانی فروشنده

قالب‌ها و نمونه‌ها#

Browse Zoho CRM integration templates, or search all templates

چه کار کنید اگر عملیات شما پشتیبانی نمی‌شود#

اگر این نود عملیات مورد نظر شما را پشتیبانی نمی‌کند، می‌توانید از نود درخواست HTTP برای فراخوانی API سرویس استفاده کنید.

شما می‌توانید از اعتبارنامه‌ که برای این سرویس اضافه کرده‌اید در نود درخواست HTTP استفاده کنید:

  1. در نود درخواست HTTP، گزینه احراز هویت > نوع اعتبارنامه‌ از پیش تعیین شده را انتخاب کنید.
  2. سرویس مورد نظر برای کانکشن را انتخاب کنید.
  3. اعتبارنامه‌ خود را انتخاب کنید.

برای اطلاعات بیشتر به عملیات API سفارشی مراجعه کنید. ```