پرش به محتویات

نود واتساپ بیزنس کلود#

از نود واتساپ بیزنس کلود برای خودکارسازی کار در واتساپ بیزنس و اینتگریشن‌ واتساپ بیزنس با برنامه‌های دیگر استفاده کنید. n98n از امکانات داخلی برای پشتیبانی از دامنه وسیعی از ویژگی‌های واتساپ بیزنس، از جمله ارسال پیام، آپلود، دانلود و حذف مدیا، برخوردار است.

در این صفحه، فهرستی از عملیات‌هایی که نود واتساپ بیزنس کلود پشتیبانی می‌کند و لینک‌هایی به منابع بیشتر را مشاهده خواهید کرد.

اعتبارات

برای راهنمایی در زمینه راه‌اندازی احراز هویت، به اعتبارات واتساپ بیزنس کلود مراجعه کنید.

اکشن‌ها#

  • پیام
    • ارسال
    • ارسال و انتظار برای پاسخ
    • ارسال قالب
  • مدیا
    • آپلود
    • دانلود
    • حذف

در انتظار پاسخ#

با انتخاب عملیات ارسال و انتظار برای پاسخ، می‌توانید پیام را ارسال کنید و اجرای جریان کار را تا زمانی که فردی تأیید کند یا اطلاعات بیشتری ارائه دهد، متوقف کنید.

نوع پاسخ#

می‌توانید بین انواع زیر برای انتظار و تایید تصمیم، انتخاب کنید:

  • تایید: کاربران می‌توانند از داخل پیام تایید یا عدم تایید کنند.
  • متن آزاد: کاربران می‌توانند با استفاده از فرم، پاسخی ارسال کنند.
  • فرم سفارشی: کاربران می‌توانند با فرم سفارشی، پاسخ دهند.

می‌توانید بر اساس نوع پاسخ، رفتار انتظار و پاسخ را سفارشی کنید. این گزینه‌ها را در هر یک از انواع پاسخ بالا پیکربندی کنید:

  • مدت زمان انتظار محدود: آیا جریان کار پس از گذشت زمان مشخص، بصورت خودکار ادامه پیدا می‌کند یا خیر. این می‌تواند یک بازه زمانی یا زمان واقعی باشد.
  • اضافه کردن منتسب به n98n : آیا در پیام ذکر شود که پیام به صورت خودکار با n98n ارسال شده است (روشن است) یا خیر (خاموش است).

سفارشی‌سازی پاسخ تایید#

هنگام استفاده از نوع پاسخ تایید، می‌توانید انتخاب کنید که فقط یک دکمه تأیید نشان داده شود یا هر دو، یعنی تأیید و عدم تایید.

همچنین می‌توانید برچسب‌های دکمه‌ها را برای دکمه‌های ارائه شده، سفارشی کنید.

سفارشی‌سازی پاسخ متن آزاد#

هنگام استفاده از نوع پاسخ متن آزاد، می‌توانید برچسب دکمه پیام، عنوان و توضیحات فرم، و برچسب دکمه پاسخ را سفارشی کنید.

سفارشی‌سازی پاسخ فرم سفارشی#

هنگام استفاده از نوع پاسخ فرم سفارشی، فرم را بر اساس فیلدها و گزینه‌هایی که می‌خواهید، بسازید.

می‌توانید هر عنصر فرم را با تنظیماتی که در عناصر فرم ایونت n98n ذکر شده است، سفارشی کنید. برای افزودن فیلدهای بیشتر، روی دکمه افزودن عنصر فرم کلیک کنید.

همچنین می‌توانید برچسب دکمه پیام، عنوان و توضیحات فرم، و برچسب دکمه پاسخ را سفارشی کنید.

 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
## قالب‌ها و نمونه‌ها

<!-- برای مشاهده https://www.notion.so/n8n/Pull-in-templates-for-the-integrations-pages-37c716837b804d30a33b47475f6e3780 -->
<span class="n8n-templates-widget-more"><a href="https://n98n.ir/integrations/whatsapp-business-cloud/" target="_blank">Browse WhatsApp Business Cloud integration templates</a>, or <a href="https://n98n.ir/workflows/" target="_blank">search all templates</a></span>

## منابع مرتبط

برای جزئیات درباره اکشن‌ها، به مستندات [پلتفرم واتساپ بیزنس در ابری](https://developers.facebook.com/docs/whatsapp/cloud-api){:target=_blank} مراجعه کنید.

## مشکلات رایج

برای خطاها یا مشکلات رایج و مراحل پیشنهادی برای رفع آنها، به [مشکلات رایج](/integrations/builtin/app-nodes/n8n-nodes-base.whatsapp/common-issues) مراجعه کنید.


## چه کار کنید اگر عملیات شما پشتیبانی نمی‌شود

اگر این نود عملیات مورد نظر شما را پشتیبانی نمی‌کند، می‌توانید از [نود درخواست HTTP](/integrations/builtin/core-nodes/n8n-nodes-base.httprequest/index) برای فراخوانی API سرویس استفاده کنید.

شما می‌توانید از اعتبارنامه‌ که برای این سرویس اضافه کرده‌اید در نود درخواست HTTP استفاده کنید:

1. در نود درخواست HTTP، گزینه **احراز هویت** > **نوع اعتبارنامه‌ از پیش تعیین شده** را انتخاب کنید.
1. سرویس مورد نظر برای کانکشن را انتخاب کنید.
1. اعتبارنامه‌ خود را انتخاب کنید.

برای اطلاعات بیشتر به [عملیات API سفارشی](/integrations/custom-operations) مراجعه کنید.