مستندات نود Salesforce#
از نود Salesforce برای خودکارسازی کارها در Salesforce و اینتگریشن آن با برنامههای دیگر استفاده کنید. n98n از پشتیبانی داخلی برای امکانات گستردهای در Salesforce برخوردار است، از جمله ساخت، بهروزرسانی، حذف و دریافت حسابها، پیوستها، موارد و سرنخها، و همچنین بارگذاری اسناد.
در این صفحه، فهرستی از عملیاتهایی که نود Salesforce پشتیبانی میکند و لینکهایی به منابع بیشتر را خواهید یافت.
اعتبارات
راهنمایی برای تنظیم احراز هویت را در اعتبارات Salesforce مشاهده کنید.
این نود میتواند به عنوان ابزاری هوشمند مورد استفاده قرار گیرد
این نود میتواند برای افزایش قابلیتهای یک عامل هوشمند مورد استفاده قرار گیرد. هنگام استفاده به این صورت، بسیاری از پارامترها به طور خودکار تنظیم میشوند، یا با اطلاعاتی که توسط هوش مصنوعی هدایت میشود - برای اطلاعات بیشتر در مستندات پارامترهای ابزار هوشمند آشنا شوید.
اکشنها#
- حساب کاربری
- افزودن یادداشت به حساب کاربری
- ساخت حساب کاربری
- ساخت حساب جدید یا بهروزرسانی حساب موجود اگر قبلاً وجود داشته باشد (upsert)
- دریافت حساب کاربری
- دریافت تمامی حسابها
- یک مرور کلی از متادیتای حساب ارائه میدهد.
- حذف حساب کاربری
- بهروزرسانی حساب کاربری
- پیوست
- ساخت یک پیوست
- حذف یک پیوست
- دریافت یک پیوست
- دریافت تمامی پیوستها
- یک مرور کلی از متادیتای پیوست ارائه میدهد.
- بهروزرسانی یک پیوست
- مورد (Case)
- افزودن نظر به یک مورد
- ساخت یک مورد جدید
- دریافت یک مورد
- دریافت تمامی موارد
- یک مرور کلی از متادیتای مورد ارائه میدهد
- حذف یک مورد
- بهروزرسانی یک مورد
- تماس (Contact)
- افزودن سرنخ به یک کمپین
- افزودن یادداشت به یک تماس
- ساخت یک تماس
- ساخت یک تماس جدید یا بهروزرسانی تماس موجود اگر قبلاً وجود داشته باشد (upsert)
- حذف یک تماس
- دریافت یک تماس
- یک مرور کلی از متادیتای تماس ارائه میدهد
- دریافت تمامی تماسها
- بهروزرسانی یک تماس
- شیء سفارشی
- ساخت یک رکورد شیء سفارشی
- ساخت رکورد جدید یا بهروزرسانی رکورد موجود اگر قبلاً وجود داشته باشد (upsert)
- دریافت یک رکورد شیء سفارشی
- دریافت تمامی رکوردهای شیء سفارشی
- حذف یک رکورد شیء سفارشی
- بهروزرسانی یک رکورد شیء سفارشی
- سند
- بارگذاری یک سند
- روند (Flow)
- دریافت تمامی روندها
- فراخوانی یک روند
- سرنخ (Lead)
- افزودن سرنخ به یک کمپین
- افزودن یادداشت به یک سرنخ
- ساخت یک سرنخ
- ساخت سرنخ جدید یا بهروزرسانی سرنخ موجود اگر قبلاً وجود داشته باشد (upsert)
- حذف یک سرنخ
- دریافت یک سرنخ
- دریافت تمامی سرنخها
- یک مرور کلی از متادیتای سرنخ ارائه میدهد
- بهروزرسانی یک سرنخ
- فرصت (Opportunity)
- افزودن یادداشت به یک فرصت
- ساخت یک فرصت
- ساخت یک فرصت جدید یا بهروزرسانی فرصت موجود اگر قبلاً وجود داشته باشد (upsert)
- حذف یک فرصت
- دریافت یک فرصت
- دریافت تمامی فرصتها
- یک مرور کلی از متادیتای فرصت ارائه میدهد
- بهروزرسانی یک فرصت
- جستجو (Search)
- اجرای یک پرسوجوی SOQL که نتایج را در یک پاسخ واحد بازمیگرداند
- وظیفه (Task)
- ساخت یک وظیفه
- حذف یک وظیفه
- دریافت یک وظیفه
- دریافت تمامی وظایف
- یک مرور کلی از متادیتای وظیفه ارائه میدهد
- بهروزرسانی یک وظیفه
- کاربر (User)
- دریافت یک کاربر
- دریافت تمامی کاربران
قالبها و نمونهها#
چه کار کنید اگر عملیات شما پشتیبانی نمیشود#
اگر این نود عملیات مورد نظر شما را پشتیبانی نمیکند، میتوانید از نود درخواست HTTP برای فراخوانی API سرویس استفاده کنید.
شما میتوانید از اعتبارنامه که برای این سرویس اضافه کردهاید در نود درخواست HTTP استفاده کنید:
- در نود درخواست HTTP، گزینه احراز هویت > نوع اعتبارنامه از پیش تعیین شده را انتخاب کنید.
- سرویس مورد نظر برای کانکشن را انتخاب کنید.
- اعتبارنامه خود را انتخاب کنید.
برای اطلاعات بیشتر به عملیات API سفارشی مراجعه کنید. ```
کار کردن با فیلدهای سفارشی Salesforce#
برای افزودن فیلدهای سفارشی به درخواست خود:
- گزینه فیلدهای اضافی > افزودن فیلد را انتخاب کنید.
- در منوی کشویی، گزینه فیلدهای سفارشی را انتخاب کنید.
سپس میتوانید فیلدهای سفارشی خود را پیدا و اضافه کنید.