پرش به محتویات

نود نرم‌افزار جیرا#

از نود نرم‌افزار جیرا برای اتوماتیک‌سازی کار در جیرا و اینتگریشن‌ جیرا با برنامه‌های دیگر استفاده کنید. n98n از پشتیبانی داخلی برای مجموعه گسترده‌ای از ویژگی‌های جیرا، شامل ایجاد، به‌روزرسانی، حذف و دریافت مشکلات و کاربران، برخوردار است.

در این صفحه، فهرستی از عملیات‌هایی که نود جیرا پشتیبانی می‌کند و لینک‌هایی به منابع بیشتر قرار دارد.

اعتبارنامه‌ها

برای راهنمایی در تنظیم احراز هویت، به اعتبارنامه‌های جیرا مراجعه کنید.

این نود می‌تواند به عنوان ابزاری هوشمند مورد استفاده قرار گیرد

این نود می‌تواند برای افزایش قابلیت‌های یک عامل هوشمند مورد استفاده قرار گیرد. هنگام استفاده به این صورت، بسیاری از پارامترها به طور خودکار تنظیم می‌شوند، یا با اطلاعاتی که توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شود - برای اطلاعات بیشتر در مستندات پارامترهای ابزار هوشمند آشنا شوید.

اکشن‌ها#

  • مشکل
  • دریافت پشتیبان تغییرات مشکل
  • ایجاد مشکل جدید
  • حذف مشکل
  • دریافت مشکل
  • دریافت تمام مشکلات
  • ایجاد اعلان ایمیل برای مشکل و افزودن آن به صف ایمیل‌ها
  • بازگشت یا تمام وضعیت‌های انتقال یا انتقال قابل انجام توسط کاربر بر روی مشکل، بر اساس وضعیت مشکل
  • به‌روزرسانی مشکل
  • پیوست مشکل
  • افزودن پیوست به مشکل
  • دریافت پیوست
  • دریافت تمامی پیوست‌ها
  • حذف یک پیوست
  • نظر مشکل
  • افزودن نظر به مشکل
  • دریافت یک نظر
  • دریافت تمام نظرات
  • حذف یک نظر
  • به‌روزرسانی یک نظر
  • کاربر
  • ایجاد کاربر جدید.
  • حذف کاربر.
  • بازیابی اطلاعات کاربر.

قالب‌ها و نمونه‌ها#

Browse Jira Software integration templates, or search all templates

چه کار کنید اگر عملیات شما پشتیبانی نمی‌شود#

اگر این نود عملیات مورد نظر شما را پشتیبانی نمی‌کند، می‌توانید از نود درخواست HTTP برای فراخوانی API سرویس استفاده کنید.

شما می‌توانید از اعتبارنامه‌ که برای این سرویس اضافه کرده‌اید در نود درخواست HTTP استفاده کنید:

  1. در نود درخواست HTTP، گزینه احراز هویت > نوع اعتبارنامه‌ از پیش تعیین شده را انتخاب کنید.
  2. سرویس مورد نظر برای کانکشن را انتخاب کنید.
  3. اعتبارنامه‌ خود را انتخاب کنید.

برای اطلاعات بیشتر به عملیات API سفارشی مراجعه کنید. ```

منابع مرتبط#

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زبان پرس و جوی جیرا (JQL)، به مستندات رسمی JQL مراجعه کنید.

دریافت مشکلات برای پروژه خاص#

عملیات دریافت تمامی، تمام مشکلات را از جیرا برمی‌گرداند. برای دریافت مشکلات مربوط به یک پروژه خاص، باید از زبان پرس و جوی جیرا (JQL) استفاده کنید.

برای مثال، اگر می‌خواهید تمام مشکلات پروژه‌ای به نام n8n را دریافت کنید، باید این کار را انجام دهید:

  • انتخاب دریافت تمامی از منوی عملیات.
  • فعال کردن بازگشت تمام.
  • گزینه افزودن گزینه را انتخاب کرده و JQL را انتخاب کنید.
  • در فیلد JQL، مقدار project=n8n وارد کنید.

این پرس و جو تمام مشکلات پروژه به نام n8n را برمی‌گرداند. به جای n8n، نام پروژه خود را وارد کنید تا تمام مشکلات مربوط به پروژه شما دریافت شود.