پرش به محتویات

نود Help Scout#

از نود Help Scout برای اتوماسیون کار در Help Scout و اینتگریشن‌ آن با برنامه‌های دیگر استفاده کنید. n98n از طریق پشتیبانی داخلی از ویژگی‌های گسترده Help Scout، شامل ایجاد، به‌روزرسانی، حذف و دریافت مکالمه‌ها و مشتریان پشتیبانی می‌کند.

در این صفحه، فهرستی از عملیات‌هایی که نود Help Scout پشتیبانی می‌کند و لینک‌هایی به منابع بیشتر را خواهید یافت.

اعتبارنامه‌ها

به اعتبارنامه‌های Help Scout مراجعه کنید برای راهنمایی در مورد راه‌اندازی احراز هویت.

اکشن‌ها#

  • مکالمه
  • ایجاد یک مکالمه جدید
  • حذف یک مکالمه
  • دریافت یک مکالمه
  • دریافت همه مکالمه‌ها
  • مشتری
  • ایجاد یک مشتری جدید
  • دریافت یک مشتری
  • دریافت همه مشتریان
  • دریافت تعاریف ویژگی‌های مشتری
  • به‌روزرسانی یک مشتری
  • صندوق پستی
  • دریافت داده‌های یک صندوق پستی
  • دریافت همه صندوق‌های پستی
  • موضوع
  • ایجاد یک رشته گفتگو جدید
  • دریافت همه رشته‌های گفتگو

قالب‌ها و نمونه‌ها#

Browse Help Scout integration templates, or search all templates

چه کار کنید اگر عملیات شما پشتیبانی نمی‌شود#

اگر این نود عملیات مورد نظر شما را پشتیبانی نمی‌کند، می‌توانید از نود درخواست HTTP برای فراخوانی API سرویس استفاده کنید.

شما می‌توانید از اعتبارنامه‌ که برای این سرویس اضافه کرده‌اید در نود درخواست HTTP استفاده کنید:

  1. در نود درخواست HTTP، گزینه احراز هویت > نوع اعتبارنامه‌ از پیش تعیین شده را انتخاب کنید.
  2. سرویس مورد نظر برای کانکشن را انتخاب کنید.
  3. اعتبارنامه‌ خود را انتخاب کنید.

برای اطلاعات بیشتر به عملیات API سفارشی مراجعه کنید. ```