مشکلات رایج نود جیمیل#
در اینجا برخی از خطاها و مشکلات رایج مربوط به نود جیمیل و مراحل حل یا رفع اشکال آنها آورده شده است.
حذف نشان نیش n98n از پیامهای ارسالی#
اگر از نود برای ارسال پیام یا پاسخ به پیام استفاده میکنید، نود این عبارت را در انتهای ایمیل اضافه میکند:
این ایمیل به صورت خودکار با n98n ارسال شده است
برای حذف این نشان:
- در بخش گزینهها نود، گزینه افزودن گزینه را انتخاب کنید.
- گزینه افزودن نشان n8n را انتخاب کنید.
- سوییچ را غیرفعال کنید.
برای اطلاعات بیشتر به گزینههای ارسال و گزینههای پاسخ مراجعه کنید.
ممنوع - شاید اعتبارنامههای خود را بررسی کنید#
این خطا هنگام استفاده در کنار بعضی از لیستهای کشویی در نود ظاهر میشود، مانند لیست اسامی یا شناسههای برچسب. متن کامل خطا چیزی شبیه به این است:
مشکل در بارگذاری گزینههای پارامتر از سرور: "ممنوع - شاید اعتبارنامههای خود را بررسی کنید؟"
این خطا اغلب هنگامی ظاهر میشود که از حساب سرویس گوگل به عنوان اعتبارنامه استفاده میکنید و تنظیم نمایندگی از یک کاربر فعال نشده است.
برای اطلاعات بیشتر به حساب سرویس گوگل: تکمیل اعتبار نود n98n خود مراجعه کنید.
خطای 401 مجوز ندارید#
متن کامل خطا به صورت زیر است:
401 - {"error":"unauthorized_client","error_description":"کلاینت مجاز نیست که توکنهای دسترسی را با این روش دریافت کند، یا کلاینت مجاز برای دریافت هر یک از محدودیتهای درخواستشده نیست."}
این خطا زمانی رخ میدهد که مشکلی در اعتبارنامهای که استفاده میکنید و مجوزها یا سطح دسترسیهای آن وجود دارد.
برای حل مشکل:
- برای اعتبارنامههای OAuth2، مطمئن شوید که API جیمیل را در بخش APIها و سرویسها > کتابخانه فعال کردهاید. برای اطلاعات بیشتر به فعالسازی API در گوگل OAuth2 تکسرویس مراجعه کنید.
- برای اعتبارنامههای حساب سرویس:
- فعالسازی نمایندگی در سطح دامنه.
- اطمینان حاصل کنید که API جیمیل را به عنوان بخشی از تنظیمات نمایندگی در سطح دامنه اضافه کردهاید.
درخواست نامعتبر - پارامترهای خود را بررسی کنید#
این خطا اغلب زمانی رخ میدهد که شناسه پیام، شناسه نخ یا شناسه برچسبای وارد کردهاید که وجود ندارد.
یک عملیات گرفتن با شناسه انجام دهید تا از وجود آن اطمینان حاصل کنید.