مستندات نود Freshworks CRM#
از نود Freshworks CRM برای خودکارسازی کار در Freshworks CRM و اینتگریشن آن با سایر برنامهها استفاده کنید. نِت از پشتیبانی داخلی برای طیف وسیعی از ویژگیهای Freshworks CRM، از جمله ایجاد، بهروزرسانی، حذف و بازیابی حسابها، قرار ملاقاتها، تماسها، معاملات، یادداشتها، فعالیتهای فروش و موارد دیگر، برخوردار است.
در این صفحه، فهرستی از عملیاتهایی که نود Freshworks CRM پشتیبانی میکند و لینکهایی به منابع بیشتر قرار دارد.
مجوزهای ورود
راهنما درباره اعتبارنامههای Freshworks CRM برای راهنمای تنظیم احراز هویت مراجعه کنید.
اکشنها#
- حساب کاربری
- ایجاد حساب کاربری
- حذف حساب کاربری
- بازیابی حساب کاربری
- بازیابی تمام حسابها
- بهروزرسانی حساب کاربری
- قرار ملاقات
- ایجاد قرار ملاقات
- حذف قرار ملاقات
- بازیابی قرار ملاقات
- بازیابی تمام قرار ملاقاتها
- بهروزرسانی قرار ملاقات
- تماس
- ایجاد تماس
- حذف تماس
- بازیابی تماس
- بازیابی تمام تماسها
- بهروزرسانی تماس
- معامله
- ایجاد معامله
- حذف معامله
- بازیابی معامله
- بازیابی تمام معاملات
- بهروزرسانی معامله
- یادداشت
- ایجاد یادداشت
- حذف یادداشت
- بهروزرسانی یادداشت
- فعالیت فروش
- بازیابی فعالیت فروش
- بازیابی تمام فعالیتهای فروش
- وظیفه
- ایجاد وظیفه
- حذف وظیفه
- بازیابی وظیفه
- بازیابی تمام وظایف
- بهروزرسانی وظیفه
قالبها و نمونهها#
چه کار کنید اگر عملیات شما پشتیبانی نمیشود#
اگر این نود عملیات مورد نظر شما را پشتیبانی نمیکند، میتوانید از نود درخواست HTTP برای فراخوانی API سرویس استفاده کنید.
شما میتوانید از اعتبارنامه که برای این سرویس اضافه کردهاید در نود درخواست HTTP استفاده کنید:
- در نود درخواست HTTP، گزینه احراز هویت > نوع اعتبارنامه از پیش تعیین شده را انتخاب کنید.
- سرویس مورد نظر برای کانکشن را انتخاب کنید.
- اعتبارنامه خود را انتخاب کنید.
برای اطلاعات بیشتر به عملیات API سفارشی مراجعه کنید. ```